BANHAWY
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ابناء قليوبية وبنها فور ايفرللجامدين فقط

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نانسى وهيفاء وروبى واليسا ودومينيك مش مغنيات طبعا

romio2007
ahmed maher
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ahmed maher

نانسى وهيفاء وروبى واليسا ودومينيك مش مغنيات طبعا Empty
مُساهمةموضوع: نانسى وهيفاء وروبى واليسا ودومينيك مش مغنيات طبعا   نانسى وهيفاء وروبى واليسا ودومينيك مش مغنيات طبعا I_icon_minitimeالخميس يوليو 05, 2007 4:55 pm

هااااااااااااااااااااى الموضوع ده موجه للبنات اكتر منه موجه للشباب انا بتكلم عن الى بيعملوه المطربات البنانيات فى الكليبات واولهم ماما هيفاء وماما نانسى كله بيعرى علشان يشتهر فالمطربه الزباله هيفا انا اكرها موت انا اشفها على اى قناه فى التليفزيون اطفيه لانها مش بتغنى دى طلعه ترقص من الممكن رقص بس خفيف مش اطلع ببدلة راس وتقلك بوس الواوا واوة ايه الى نبوسها كلام فاضى وملوش اى معنا والمطربه نانسى اصبحت اليومين دول كويسه مش بتعرى بتغنى كلام حلو يتسمع هى طبعا بنوته زى القمر جمال وعنين ورقه ولالبوم بتعها الاخير للاطفال زى العسل وانا بحبها جدددددددددددددددا ولازم اسمع راى البنات فى الموضوع ده00000000000000
وبعدين نتكلم عن المطربه اليسا صوتها جميل عنيهاحلوه والباقى سلطه اما المطربه دومينيك زباله طبعا ودى مش مطربه وكفايه عليها ده وعلى الرغم من كده انى بنات كتير بيحبوها هى وهيفاء على ايه كله فى الهجايس 00000000000000000 وانا نفسى اسمع اراء البنات الى هما اهم حاجه لازم سمع رايهم0000000000000000 Question وبس0
romio2007
مش هتقدر تغمض عنيك
مش هتقدر تغمض عنيك
romio2007

مُساهمةموضوع: رد: نانسى وهيفاء وروبى واليسا ودومينيك مش مغنيات طبعا   نانسى وهيفاء وروبى واليسا ودومينيك مش مغنيات طبعا I_icon_minitimeالإثنين يوليو 23, 2007 3:10 pm

الله عليك ايه الحلاوه دى يا مان
sohaa
عضو دماغ
عضو دماغ

مُساهمةموضوع: رد: نانسى وهيفاء وروبى واليسا ودومينيك مش مغنيات طبعا   نانسى وهيفاء وروبى واليسا ودومينيك مش مغنيات طبعا I_icon_minitimeالجمعة سبتمبر 14, 2007 10:58 pm

ربنا يهديها او ياخدها
رينادا
شغاااااااال
شغاااااااال
رينادا

مُساهمةموضوع: رد: نانسى وهيفاء وروبى واليسا ودومينيك مش مغنيات طبعا   نانسى وهيفاء وروبى واليسا ودومينيك مش مغنيات طبعا I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 18, 2007 8:24 pm

والله انا كمان بكره هيفا ودومينيك وامثالهم

بس انا كمان بحب نانسى لانها تقريباً الوحيدة

اللى بتختار اغانيها كويس رغم ان صوتها مش حلو اوى

ووالله انت عندك حق فى هما فعلاً مش مغنيات

ربنا يهديهم ويهدينا

شكراً ع الموضوع
http://ourdream.ahlamontada.com/index.htm
البرت
شغاااااااال
شغاااااااال
البرت

مُساهمةموضوع: رد: نانسى وهيفاء وروبى واليسا ودومينيك مش مغنيات طبعا   نانسى وهيفاء وروبى واليسا ودومينيك مش مغنيات طبعا I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 19, 2007 10:55 am

الموضوع مش كدة خالص طول مافى وزارة ودولة مسمية ده فن وبتساعد ده هيفضل موجود وشكرا على الموضوع احمد واحشنى والله وانت يروميو والله العظيم
BISO
رئيس المنتدى
BISO

مُساهمةموضوع: رد: نانسى وهيفاء وروبى واليسا ودومينيك مش مغنيات طبعا   نانسى وهيفاء وروبى واليسا ودومينيك مش مغنيات طبعا I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 19, 2007 12:33 pm

iam agree with you
https://banhawy.yoo7.com

نانسى وهيفاء وروبى واليسا ودومينيك مش مغنيات طبعا
صفحة 1 من اصل 1